Számodra is van
kreatív
ötletünk

Atlas Six - Pan Macmillan

PAN MACMILLAN, ANGLIA

Olivie Blake nagysikerű TikTok fantasy regényéhez, a The Atlas Six-hez az Egyesült Királyság legnagyobb könyvkiadójával, a Pan Macmillan-nel készítettünk egy interaktív Instagram filtert, ami a könyv borítóján alapszik.

A felhasználó játékos módon tudhatta meg, a könyv hat főszereplője közül melyik lenne.

CONVERSE, MAGYARORSZÁG

Budapest is csatlakozott azon városok közé, amelyek a Converse City Forests kampányával színesebbé teszik a világot. A kampány során a márka olyan különleges, kreatív és jelentőségteljes tematikájú tűzfalfestmények megvalósításához járult hozzá, melyek mindegyikének saját története van.

A mi feladatunk a NeoPaint csapat által készített budapesti mural életre keltése volt egy Instagramon elérhető AR Filter segítségével. Amint a felhasználó a telefon kameráját a festményre irányította, a kép animáció formájában elevenedett meg.

City Forests - Converse

Összeköt a Szurkolás - Telenor

TELENOR, MAGYARORSZÁG

Rajongói üzenetekkel teli rekord hosszúságú szurkolói sál készült a Telenor támogatásával, amit szerettek volna kiterjesztett valóságban, Instagram filterként is megmutatni a szurkolóknak. Ennek megvalósításával az Artificial Group bízott meg minket.

A sál augmented reality verziója 50 üzenetet tartalmazott, amit a felhasználó könnyedén végigpörgethetett, amint lerakta a sálat egy tetszőleges felületre.

LG, MAGYARORSZÁG

Az Artificial Group megbízásából készült LG Bajnokkártya filter a 2020-as labdarúgó Európa-Bajnokság ideje alatt futott.

Az effekt a felvétel gomb megnyomásával indul el, random kipörgeti, hogy a felhasználó milyen pozícióban, illetve milyen tulajdonságokkal játszana a pályán.

A sportkártya színes tűzijátékkal ünnepli a játékost a felvétel végén.

LG Bajnokkártya - LG

Titusz - Szamlazz.hu

SZAMLAZZ.HU, MAGYARORSZÁG

A Számlázz.hu egy web-alapú, azaz a böngészőn keresztül használható számlázóprogram.

A cég fennállásának 15. születésnapját olyan reklámokkal kommunikálták, amikben Kiss Ádám humorista három különböző vicces karaktert alkotott meg.

A Sunny Studio felkérésére mi ezt a három figurát hoztuk létre három különböző filteren belül. A felhasználó nem csak megtestesíthette őket, de “Titusz” esetében kvízjátékot, “Magic Irén”-t kipróbálva randimizálót, “Joli néni”-vel pedig ügyességi játékot is játszhattak értékes nyereményekért.

EDINAS PAPER, MAGYARORSZÁG

Az Edinas Paper az Europapierrel együtt jött elő egy olyan lézervágott kocka ötletével, ami a Pergraphica (Mondi Group) új színeire hívja fel a figyelmet.

Az offline élményt segítettünk összekötni az Adobe Stock-kal való kollaborációjuk kampányával egy kiterjesztett valóság élmény formájában, amiben megelevenednek a kampány képei és üzenetei.

A felhasználó interakcióba tud lépni a digitális kockával is, a telefon képernyőjén tudja körbeforgatni azt.

Pergraphica - Edina’s Paper

Don’ Leave It - Admiral

ADMIRAL INSURANCE, ANGLIA

A költözés nem egy túl egyszerű folyamat. A BrandContent-tel együtt készítettünk egy olyan AR élményt az Admiral Insurance számára, ahol a felhasználók pontokat érnek el azzal, ha elkapják azokat a leeső tárgyakat, amiket általában az ember elfelejt magával vinni költözéskor.

A játék Facebookon és Instagramon is elérhető volt.

PLANT BASED NEWS, ANGLIA

A Plant Based News az egyik legnagyobb angol/amerikai vegán híroldal. World Plant Milk Day 2020 kampányukban a növényi tejek fogyasztására ösztönöznek, amihez egy sorsolós játék fejlesztésével bíztak meg minket.
A játék során kiderül, hogy 35-féle vegán tej közül melyik lenne a felhasználó.

Közel egy hónap alatt ezeket a számokat hozta az AR Filter kampány:

  • Engagment (ragaszkodás): 325,000

  • Fotó/videó készítés: 55.000

  • Sztoriban megosztás: 7.500

What Plant Milk R U? - Plant Based News

Heart-Kiss Selfies - Tesco

Kiosk AR - Tesco

TESCO GLOBAL, MAGYARORSZÁG

A Morpho Communications keresett meg minket, hogy segítsünk egy interaktív AR installáció elkészítésében a Tesco Magyarország számára 2020-as HVG Állásbörzére.

A Tesco egyik célja az volt, hogy az élelmiszerpazarlásra hívja fel a figyelmet, megmentve a kidobástól a tökéletlen gyümölcsöket és zöldségeket. Ezért egy olyan játékot készítettünk, melyben ezeket az árucikkeket kell megmenteni pontokért cserébe. A közös játék is fontos szerepet kellett, hogy kapjon, ezért csak két ember részvételével indul el a játék. Mindkét játékosnak egyszerre kell mozgatni a fejét, hogy megmentse a zuhanó termékeket.

Technikai kihívásként az AR Filter LED TV-n való futtatását kellett megoldanunk, így egy saját kiosk megoldást raktunk össze, ami a további események alatt is használható lesz.

A játék végén felhasználók QR-kóddal ellátott matricákat kaptak.
Ezek egy-egy linket rejtettek egyedileg elkészített Instagram filterekhez, amik a Tesco tudatosságra felhívó tevékenységeit reklámozzák.

FRITZ KALKBRENNER, NÉMETORSZÁG

Fritz Kalkbrenner egy ismert német DJ és zenei producer. Testvérével, Paullal 2008-ban készítették el a “Sky & Sand” c. tracket a legendás “Berlin Calling” filmhez. 

True Colours albumának indító kampányhoz a Visual Vitamin megbízásából készítettünk Instagram filtert, ami az albumborító, illetve a teljes promóciós anyag vízcseppes esztétikáját eleveníti meg.

True Colours - Fritz Kalkbrenner

Diwali Festival Ride - Metro Shoes

METRO SHOES, INDIA

A Metro Shoes az egyik legnagyobb cipőkkel foglalkozó kiskereskedelmi-lánc Indiában.

A 2020-as Diwalit digitálisan megünnepelve olyan mini-játékot készítettünk a Makani Creatives-al, amiben a felhasználó motorra pattanva, cipőket kikerülve szerezhet pontokat a karneváli hangulatot idéző designelemek között.

A legtöbb pontot összegyűjtő játékosokat voucherekkel és egyéb nyereményekkel jutalmazta a Metro Shoes.

MOCHI SHOES, INDIA

Az elsősorban fiatalokat megcélzó indiai Mochi Shoes 2020-ban lett 20 éves.

A jubileum apropóján több hetes digitális kampányt indítottak a Makani Creatives-al, melynek része volt a “Grab the shoes” filterünk is. A játékosnak fél perc alatt kellett összegyűjtenie felülről hulló cipőket a fejmozgással irányítható kosárban.

Azok a felhasználók, akik megosztották Instagram Sztorijukban a pontszámukat, esélyesek voltak 20% kedvezményre a Mochi Shoes weboldalán.

Grab The Shoes - Mochi Shoes

Good Vibes Only - VibePay

VIBEPAY, ANGLIA

A VibePay egy szociális fizetési szolgáltatás, amin keresztül az ember pénzt kérhet a barátaitól, illetve el is fogadhatja azt. Friss megközelítésre volt szükségük a heti #vibepayfriday Instagram játékukhoz, melynek célja, hogy pár szerencsés felhasználónak pénzt osszanak szét. 

Készítettünk egy filtert, amiben a játékos körül hullik a pénz, miközben a VibePay logó is megjelenik szórakoztató formában. 

A játékosoknak vicces módon kellett használniuk az effektet, majd posztolni az elkészített fotót/videót Instagramon bejelölve a @vibepay-t, hogy esélyesek legyenek az értékes pénznyereményekre. 

PRINCIPALITY BS, ANGLIA

A wales-i BrandContent megkeresésére a Principality Building Society gyerekekhez is szóló megtakarítási kampányához készítettünk egy interaktív játékot, amiben pislogás segítségével lehet pénzérméket elkapni kabalasárkányukkal, Dylannel.

Flying Dylan - Principality Bs

Edge of Chaos - Autre Magazine

AUTRE MAGAZINE, USA

Az Autre egy Los Angeles-i, nyomtatott és digitális formában terjesztett, kultúra, divat és art magazin. 

Kollaborációnk során a 2020-as Edge of Chaos c. kiadványukhoz készítettünk el egy olyan interaktív filtert, ami szorosan kapcsolódik a lap tematikájához.

EDINAS PAPER, MAGYARORSZÁG

Az Edinas Paper egyedi papírinstallációkat készít olyan ügyfeleknek, akik szeretnék márkaélményüket növelni kimagasló designon keresztül.

Kollaborációnk során a 2020-as karácsonyi képeslapjuk papír rétegeit egészítettük ki egy digitális réteggel, ami életre keltette az alkotást képkövető technológia segítségével Instagramon.

Edinas Xmas - Edina’s Paper